Produse de la peste 160 de comercianti de incredere.

Set de constructie - Citroen Traction 11CV BL - Executive Edition | Cobi

127.00 Lei
Foloseste codul GAMENIGHT20 inainte de 8 Septembrie 2025 si ai Board games tournament 2025

Istoric Pret

Descriere Set de constructie - Citroen Traction 11CV BL - Executive Edition | Cobi

Citroen Traction Avant este un automobil produs de constructorul francez Citroen de la anul 1934 pentru a 1957 . Istoria sa este legata in memoria colectiva de Ocupatie , la randul sau masina a Gestapo si icoana a Rezistentei . A fost, de asemenea, vehiculul preferat al gangsterilor datorita calitatilor sale exceptionale de drum pentru timpul sau.

Acest automobil are atunci o caracteristica rara la automobilele din categoria sa: rotile motoare sunt cele ale puntii fata. De tractiune este prima inovatie a acestei masini. Aceasta tehnica a fost asociata rapid in Franta cu Citroen, care i-a adus porecla, „Tractiune”, iar ulterior pleonasmul „Tractiune avant”.

Adevarata noutate este de a combina pe acelasi vehicul cele mai moderne solutii ale vremii: pe langa modul de transmisie, o structura monococa , frane hidraulice si suspensie independenta a rotilor pe toate cele patru roti. Traction Avant beneficiaza totusi de o manevrare mai buna decat majoritatea contemporanilor sai, ceea ce starneste imaginatia agentilor de publicitate: „ Traction Avant imblanzeste forta centrifuga ”. Imbunatatit constant de Andre Lefebvre , acest Citroen a pregatit calea pentru productia in masa a vehiculelor echipate cu aceasta tehnica, calitatile sale castigandu-i o cariera lunga si o productie de 760.

000 de exemplare.In 1924, Harry Miller a produs un arbore cu came aerian cu doi cilindri de doi litri (atunci 1.500 cm 3), cu tambururile de frana plasate la capatul podului.

In 1928 si 1929 , au aparut masini de tractiune la Tracta (Franta) si Alvis (Marea Britanie). In Noiembrie 1929 este lansata prima tractiune construita in serie, desi in cantitati mici, Cord L-29 (pentru anul sau de nastere), un cilindru in linie cu opt cilindri echipat cu un Lycoming lateral de 4,9 litri si 125 CP . Disponibil in decapotabil, sedan si decapotabil, aceasta masina magnifica va atrage, de asemenea, culturisti majori, precum Le Baron sau Alexis de Sakhnoffsky.

Va face sa-si admire linia joasa in competitiile europene de eleganta, in special la Monaco in 1930. Victima a crizei economice, Cord L-29 este retras la sfarsitul anului 1931 dupa ce au fost produse aproximativ 5.000 de exemplare.

In 1930, Stoewer a prezentat V5, un model high-end produs in cantitati foarte mici (2.100 de unitati pentru modelul de productie comercializat in 1931).La Salonul Auto de la Geneva din 1932, Adler si-a expus tractiunea Trumpf, cu suspensie de roti independenta.

Aceasta atractie este urmata de Trumpf Junior, Trumpf de 1,7 litri si un model de 2 litri. Versiunile de curse ale acestor modele, adesea echipate cu corpuri aerodinamice, au obtinut un mare succes.La Salonul Auto de la Paris din 1934 , la sase luni de la lansarea Citroen, compania Chenard et Walcker a prezentat Super Aigle 4, o unitate de tractiune al carei design amesteca elemente traditionale si cateva note de modernism.

Dar firma Gennevilliers nu are nici mijloacele, nici talentul publicitar al lui Andre Citroen , iar astazi, Super Aigle 4 este necunoscut publicului.Numar figurine 2Dimensiuni model 15 x 5.5 x 5.

5 cmScara 1:35

Costuri Transport & Retur

Pentru comenzile cu valoare mai mica de 150 Lei, valoarea transportului este 15 de lei.

Review-uri

5 / 5


1 review-uri
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Daca ai utilizat produsul, spune-ti parerea

Acorda o nota

Poate ti-ar place si